Social Icons

duminică, 3 ianuarie 2010

Top 5 dorinte pentru 2010!

Iote ca mi-o trasnit o idee de leapsa. Top 5 dorinte pentru 2010
Daca tot suntem la inceput de an, ca fiecare om ne facem asa un plan minimal de ce vrem sa realizam in noul an. Ne propunem ceva, ne facem cate un plan, mai visam cu ochii deschisi, iar la final de an vedem ce am realizat sau nu. Initial am vrut sa fac un top 3, dar parca sunt prea putine dorinte, asa ca l-am facut top 5. Oricum noi dorinte avem multe, dar sa vedem care sunt cele mai arzatoare
Si sa incep eu:))))
  1. In primul rand imi doresc sa fim macar la fel de sanatosi ca in anul ce l-am incheiat, ca daca suntem sanatosi, reusim sa facem multe. Imi doresc sa-mi fie si familia sanatoasa si toti oamenii de pe pamant. Nu mai vreau sa vad atata suferinta
  2. Imi doresc sa ne pastram joburile, cel putin la mine e mai nasol, fiind bugetara, sper sa trecem cu brio de valul de dizponibilizari. Uneori mi-e cam teama de asta, dar asa cum nu a murit nimeni din cei disponibilizati, asa nu voi muri nici eu. O cale de iesire si de supravietuire voi gasi. 
  3. Imi doresc sa mai vad din frumusetile tarii si imi doresc nespus sa vizitez Maramuresul. Nu aspir eu la tari strainie ca la final de an sa fiu dezamagita. Ma opresc la tarisoara noastra, care este, din punctul meu de vedere, frumoasa si are multe sa ne arate.
  4. Imi doresc sa se inscrie Max la facultate, iar eu sa incep un master in domeniul meu.
  5. Sa dau jos macar 10 kg
Dau mai departe aceasta leapsa Anei, Tashei, Gabrielei, Florenei, lui Ginette, Dianei, Elenei, Iuliei, Adnianei, Marianei, Veronicai, Mihaelei, Alinei, lui Mari si tuturor celor care ma citesc.

1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Salutare delfinasule!:))Mah,citind topul asta...mi se pare tare de bun simt si nepretentios...sincer!Is dorintele normale ale unui om cu scaun la cap,zau asa...La puncutl 3 te sustin cu aplauze si urale maxime...am aproape 10 000 km facuti de-a lungul a 3 ani ,prin Romania...si zau ca nu se compara frumusetea tarii noastre cu nimic pe lumea asta...
Nu pot decat sa iti doresc sa ti se implineasca cele 5 dorinte si ca la finalul anului nici bine inceput , sa tragi linie si sa spui cu satisfacti "implinit".
Pusi tie!Banuiesc ca mi-a dat si mie lepsica asta...am sa o postez,nsa sper sa nu te dezamagesc...:)