Social Icons

miercuri, 29 septembrie 2010

3



Ce 3? 
3 suntem noi acum, de fapt doi faptici si unu in devenire.
Dar nu despre acest 3 vreau sa vorbesc acum. O sa am suficient timp sa povestesc despre viata in 3.
Azi se implinesc 3 ani de cand am pasit pe drumul vietii, in doi, alaturi de domnu` M, adica Mihai.
3 ani cu bucurii si tristeti, cu lacrimi de durere dar si de fericire, 3 ani plini de speranta, optimism dar si pesimism intins la maximum.
3 ani frumosi, in care intr-o buna zi ne-am luat talpasita din casa alor mei si ne-am mutat singuri. De aici pot spune ca a inceput cu adevarat viata noastra in 2. Era bine si la mama, dar tot cel mai bine e singuri. In timp ne-am gasit o alta chirie mult mai convenabila din toate punctele de vedere si unde hop a aparut bebe. Deci el voia sa apara in casa noua, cu toate ale lu` mami si tati. 
Sunt putini ani ce-i drept, dar sa nu uitam ca asa ati fost cu totii la inceput :P.
Si daca am desconspirat parfumul de lamaie si portocala de ieri, azi va invit la masa: am pregatit friptura de iepure si muschi de porc in sos cu cartofi aurii si salata de varza cred, dar si la o felie de tort made by me, un tort special, facut cu toata dragostea si sa inchinati alaturi de noi o cupa de sampanie.
Va astept!

L.E.  Mai pregatesc si niste ghebe cu smantana si usturoi si cu mamaliguta. Mi-a venit asa pe chelie mie.

17 comentarii:

Miha spunea...

La multi ani!
Sa fiti sanatosi si fericiti

Anonim spunea...

LA MULTI ANI FERICITI! Casa de piatra si sa traiti in armonie , pace si iubire neconditionata! Sa fiti sanatosi si bucurosi! Bebe sa va intregeasca frumoasa voastra familie si sa va uneasca si mai tare! Sa aveti o zi la superlativul absolut , o petrecere frumoasa si multa veselie si voiosie!
Te pup si te imbratisez cu mare drag si o strangere prieteneasca de mana domnului Mihai!

Unknown spunea...

Miha multumesc mult. si voua la fel
Ana asemeni si voua draga mea. Ziua ne-o facem sa fie la superlativul absolut. Si nenea Mi te strange prieteneste la pieptul lui :)))

Fetita Junglei13 spunea...

Sa fiti sanatosi
>:D<

Anonim spunea...

La multi ani fericiti!!! Sa va bucurati de familia voastra, indiferent de momentele bune sau mai putin bune care pana la urma va unesc. Pupici!

Unknown spunea...

la cati mai multi ani impreuna,plini de fericire,sanatate,bunastare si veselie!
te pup,vero!

Catrinel spunea...

La multi ani!Sa aveti parte de multa fericire,intelegere si sa va dea Dumnezeu multa sanatate sa imbatraniti frumos unul langa altul alaturi de copilasul vostru!Va pup cu mare drag!

Anonim spunea...

La cat mai multi ani impreuna :)
Vlad

Ninulescu spunea...

La multi, multi ani sanatosi si fericiti impreuna, si la cit mai multi copii frumosi si sanatosi !

PiArte spunea...

Hahahaha...pai inseamna ca e o zi cu noroc, eu pot vorbi de 20 :))) aaaaa...nu suntem 20, suntem doar 4 dar dupa 20 de ani. La multi ani fericiti impreuna!

Alma Gi spunea...

sa va fie de bine si la mai multi... si ani si copii... :)
casa de piatra si multa multa dragoste si mult mult respect in continuare.
te pupic.

Monica spunea...

La multi ani:)
sa fiti sanatosi si sa va impliniti unul pe altul:)

pansy spunea...

La multi ani ! sa fiti sanatosi,bucurosi,voiosi!

Anonim spunea...

Ai gasit dracovenia? :D
Vlad

Unknown spunea...

Multumesc tuturor de urari. M-am simtit ca in clasa I, cu emotii in gat.
Vlad DA! diseara le descarcs si le impart pe caprarii si apoi le incarc pe blog

Unknown spunea...

Iubire mare in continuare si casa doar a voastra - de piatra, caramida, lemn sau de care vreti voi. Pupici lui bebica si sa creasca frumos!

Loredana spunea...

La cat mai multi ani!
felicitari pentru 3!