Social Icons

miercuri, 5 mai 2010

Mama ei de gramatica


BAM: sal
BAM: da kin esty
BAM: '????
VM: buna
VM: am spus cine sunt
VM: stii sa scrii romaneste?
BAM: ke
BAM: hai ma la ora asta de mineata
VM: invata sa scrii draga mea...pacat de tine
VM: nu conteaza ora
VM: poate fi si 12 noaptea
VM: tb sa stii sa scrii
VM: si pt tine asa
VM: sunt ……..
VM: ….. de la dansuri
BAM: te a intebat kibne esty ???/
BAM: aaaaaaaaa sarmana doamna
VM: dar tu habar nu ai sa scrii romaneste
VM: scuze
VM: dar te schimonosesti degeaba
BAM: da nam fost eu la pc era varamiu pe id  meu de asta aty vb dumneavoastra ku el
BAM: haidety doamna am fost la olimpiada la romana anul treut kum asa sa  nush sa skriu
VM: cine se scuza se acuza.... nu conteaza cine a scris, conteaza ca va schimonositi scriind aiurea...si o sa deveniti niste analfabeti cu diploma...scuze, dar
BAM: ????????????
VM: asa ai scris si la olimpiada?
VM: cu k in loc de c?
VM: cu y in loc de i????????
VM: da-o-n masa de scoala
BAM: da asa scriu eu cu amicii pe mss
BAM: asa vorbim
VM: cu mine te rog sa scrii romaneste, da?
BAM: noi genetatia X
VM: ce realizare
BAM: bn bn bn
VM: se scrie bine
BAM: am sa vorbesc cu dumneavoastra romaneste incerc
VM: nu e un hatar pentru mine, dar asa va invatati si asa o sa scrieti si in scris....
BAM: haideti doamna da nu pot sa scriu ciar asa gramatical pai dac nu vorbesc cu prescurtari tre sa scimb tastatura ca se toceste of of of
VM: dar sa o lasam cum a picat
VM: bine
VM: mai bine nu mai vorbim
BAM: DDDAAAAAAAAAAAAAAAA
VM: pentru tine o sa propun o tastatura cu cat mai putine litere
BAM: da asai
VM: asa-i
BAM: doamna
BAM: of of of cratimele astea uf uf uf
VM: mama ei de gramatica

Este discutia ce am avut-o dimineata cu una din elevele de la dansuri smileys Si cica a fost la olimpiada la romana? Asa o fi scris si la olimpiada? Sau a fost la olimpiada de analfabeti? Exista asa ceva? Daca nu, musai sa se inventeze.
Ma scarbesc copii astia care se schimonosesc inutil, doar doar or iesi si ei in evidenta cu ceva. In mod sigur cu o asemenea scriere si gandire, ca doar intai gandesc si apoi scriu, nu smiley emoticons , vor reusi sa-i impresioneze doar pe cei din generatia lor, GENERATIA X free smileys

3 comentarii:

dintimisoara spunea...

Hahahahaaaa....io una m-am amuzat , draga mea...probabil ca asa o fi scris , stenografic , si la lucrarea de olimpiada...E un trend printre ei , cu cat te schimonosesti mai tare , cu atat esti mai cool...daca scri corect si esti corect , in general vorbind , esti tocilar , fraier ,un paria ce merita marginalizarea...si atunci ce sa faca? Mergi si ei cu valul , saracii! :D
Hai pup...! :D

Veronica spunea...

Sigur a luat premiul I de la coada daca asa a scris si la olimpiada. Sau poate asa ii invata acum sa scrie :))La cat de sucit e sistemul, nu-i de mirare.

Alma Gi spunea...

asa scrie pe mess si nepotica mea de 16 ani. de multe ori nici nu inteleg ce vrea sa spuna. ea motiveaza ca nu ii place sa inteleaga mama ei ce vorbeste. totusi, recunosc ca si eu folosesc k, cf si chiar sar cratima.

A apărut o eroare în acest obiect gadget