Social Icons

joi, 15 aprilie 2010

Tuburi si rotunduri

Ce-i asta? smiley iconsE paste sub forma de tub, precun canelloni dar mai mici, iar rotundurile sunt rondele de carnati de casa smiley icons
Nu va asteptati la asa ceva. Sincer va marturisesc, nici eu. Dar asa mi-a iesit. Si nu m-am strofocat prea mult smiley emoticons
Cat a fost acasa fratele lu domnu M a pregatit paste. Cumparase o sticla de sos gata pregatit, a fiert niste paste, le-a impreunat intr-o tigaie vreo 10 minute si gata. Doamne ziceai ca nu am vazut in veci paste, atat de bune ce erau. Nu aveau absolut nimic sofisticat, doar sosul ala si paste fierte. De fapt mai aveau ceva, care dupa umila mea parere, le-a facut atat de bune, erau facute cu suflet, cu dragoste, nu doar sa fie facute. Caci mancarea facuta cu dragoste este cea mai gustoasa.
Dar sa revin la pastele mele. Ieri la birou visam lapte cu orez, pe bloguri am balit dupa clatite, iar acasa am facut paste. Tot e o treaba si asta. 
Asa ca am calit repede o ceapa maricica, dupa ce s-a sticlosit am adaugat un carnat de casa semi-afumat taiat rondele, am adaugat o ceasca mica de suc de rosii si jumatate de sticla de ketchup picant, o ceasca mai maricica de apa si poftiti de va certati in soapta pe aragaz pentru juma de ceas.

 Cand erau aprope de a incheia un armistitiu am fiert tuburile, adica pastele. 
Si in final s-a semnat pacea cea mare in stomac
Vreti o inghititura?

5 comentarii:

realbadpisy spunea...

pfooai ce foame ma luat...vreau paste:((

Veronica spunea...

Haida incoa` Tuburi sunt, rotunde gasim :)))))

dintimisoara spunea...

Da...ca e plina cu caloriiii...hahahahahaaaaa...in rest , arata demential...

Veronica spunea...

Ana hopa sus pe matura, apasa butonul de teleportare si hai la in but cu un rotund

Veronica spunea...

un tub si un rotund....am scris prima data de m-am rupt in 5

A apărut o eroare în acest obiect gadget