Social Icons

luni, 12 aprilie 2010

Treaba-i buna, pacientu-i mort!


Nu-mi place sa fiu bolnava. Am o stare naspa, de rau continuu, o stare de blegeala, parca devin o leguma fiarta la abur. Nu-mi place si gata. Urasc cand sunt bolnava. Ma enervez ca trebuie sa stau in pat sau daca nu stau in pat ma misc in reluare.smiley emoticons
Dimineata m-am trezit tare naspa. Ma durea fiecare particica a corpului, de ziceai ca m-a batut cineva toata noapte cu ciocanu. Ochii imi erau grei de ziceai ca nu am domit vreo 7 luni. Pfuaiii imi venea sa ma iau la tranta cu careva de nervi happy smileys. Io bolnava la timpu asta? Nu concep asa ceva.
Si incerc sa ignor starea de rau. Numai ca ea se baga si mai tare in seama cu mine. Am  incercat sa o fentez iesind la aer, dar ea nu si nu.
Si cand ajung la  munca ma ia cu durere de cap. Ma durea in fundu ochilor, de ziceai ca mi-a dat unu numai in ochi. De acum ma imaginam vanata si batuta.  smiley icons Nu se poate asa, cel putin nu mie la timpul asta. 
Incerc sa pacalesc starea de rau cu o cafea fierbinte, dah ti-ai gasit. Parca si mai rau ma lua. Am stat eu intr-o parere, dar vazand ca nu-i lucru de saga plec la medic. Dar medicu nu era sick smileys Dar pentru ca o stiu pe asistenta ii spun ei ce si cum. Si imi zambeste in coltu gurii: de la astenia de primavara. HAAA?? smilies Io astenica? Si mai ales de primavara! Fereasca Sfantu. Da io nu am avut in veci probleme primavara. Dar niciodata nu e prea tarziu sa mi se intample si mie.
Cireasa de pe tort insa e ca m-a gasit sub tensiune, abia abia 8,5, eu care eram hipertensiva. Adica primavara asta vrea sa se puna rau cu mine. Imi fura tensiunea. Hmmm, poate ma nervozez eu o data spre ea si ii declar razbel. Sa-mi dea tensiunea inapoi ca eu am mare nevoie de ea. Vreau sa fiu ACTIVA!!! Ca eu nu ma suport lehuzind indifferent smileysindifferent smileysindifferent smileys

18 comentarii:

Lillee spunea...

Auci, imi pare tare rau. Inseamna ca ai neglijat partea cu vitaminele si mineralele...diete ceva? :))
Vezi cu tensiunea...daca te stii hipertensiva si acum ai ajuns la 8,5...inseamna ca ai tensiune oscilanta. Nu e de joaca. Te pup.

Veronica spunea...

Dieta de care? Vitamine draga mea nu iau ca nu mai incap pe usa apoi. Eu ma fac scrofelnita mare de iau asa ceva. O sa fac o cura de fructe si legume sa ma revergorez.
Cat despre tensiune stiu ca nu e de glumit. Mai merg si maine la medic sa ma vada. Pupaturi si tie.

Laura spunea...

Ai grija, tensionea oscilanta este foarte periculoasa. Eu una am tot timpul tensiune mica dar ma energizez cu cafeaaaaaaa si ceai.

dintimisoara spunea...

Mdap , se poate sa fie ceva carente de oarece prin corp la matale , sbiscriu la tanti Lillee....grija mare..Iesi la pascu in piata mare , dupa ricichii,salata , rosii morcovi...si ce se mai poate , toat cat mai crude...carnita mai rar si cata iarba....iesi la soare , la aer...in afara orasului....relaxeaza-te , lasa grijile la servici si fi vesela , ca o viata avem...
Hai ca trece...asta e viata...cu cat inaintam in viata observam neshte treburi care nu ni se petreceau ceva vreme in urma...dar ne obisnuim cu ele , pana la urma...
Sa ai sanatate si las-o incolo de primavara...nu o baga in seama , mai bine...hehehehe...
Te pup si te imbratisez cu mult drag! Ai grija de tine!

helene25 spunea...

Si mie mi-a cam dat batai de cap primavara asta capricioasa.

Cami spunea...

Pai dupa cum vad, esti deja optimista-vreau sa fiu activa-ce mai astepti!!!??? Tece si asta! Totusi, o saptamina minunata, ca si eu am fost azi la fel ca tine azi dimineata! Cami

CamiB spunea...

Imi pare rau ca esti bolnava. Incearca o cura de balarii de primavara si vezi cum te simti apoi.
Ai niste premii la mine pe blog. Te pup.

tasha spunea...

Veronica,toti trecem prin astfel de stari,asta in cazul ca afirmatia mea te ajuta cu ceva,am si eu uneori astfel de stari,iar cu tensiunea nu-i de glumit,eu o tin sub control doar cu pastile,dar am o totusi o varsta,la tine insa,cred ca astenia de primavara...nu uita de tema mea de ieri....ajuta,ai incredere,trateaza-te asa!;) e o sugestie...

Veronica spunea...

O sa cer sa imi fac niste analize sa vad cum stau cu rezervele statului :)) Si o sa ma trec pe un regim cu mult verde, ca slava cerului acum a inceput a infrunzi totul.
Multumesc tuturor de sfaturi.

Veronica spunea...

Dna Olga nu va uit. Tocmai pentru ca stiu ca nu e de glumit cu inima o sa fac tot ce-mi sta in putinta sa-mi fie bine.
CA EU MAI AM DE TRAIT MULT!!!!

Mariana spunea...

Trece cu verdeturi si fructe!Tu esti puternica!Refacere rapida!

realbadpisy spunea...

insanatosire grabnik ..delfinash si lasa balaceala.. ca de asta oi fi racit.

Ipu Ninulescu spunea...

Of..:( Insanatosire grabnica iti doresc ! Multumesc la Dumnezeu ca pe mine m-a ocolit astenia..da am avut un vecin care suferea ingrozitor :( 11 ani a tras cu astenia.. dupa aceea a fost la o Doctoritza fff buna..si a aflat remediul, si-a luat o amanta tinara, el 52 ea 34, si i-a luat toate durerile cu mina, anu trecut a venit si barza la ei si acu e cel mai fericit tatic..de astenie nici vorba...s-a dus ca si cind nu ar fi fost... de asta zic pe astenie numa pasiunea o invinge si dragostea, doctorii nu au ce-i face :(

Veronica spunea...

Hehehehe Ninule. Curios sau nu am mai primit acest sfat de la colegii de la editare. Cred ca schimbul de noapte al sotului isi cam spune cuvantul :))) Esti tare simpatic.
Pisy, dna. Mariana multam mult.

naty spunea...

...s-a dat start la vot....asa ca va invit sa votati daca aveti placerea si va place ceea ce o sa gasiti acolo...
Retetele scrise in concurs sunt...Cozonac
http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/&p=4 de la pagina 4 reteta propusa de mine adika: liminita20_2006 si Drob
http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/&p=1 dela pagina 1 reteta de luminita 20_2006.
Multumesc anticipat pentru vot.
Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu concursurile va pup si va doresc o zi cat mai frumoasa.

troskplosk spunea...

gura mare...zi AAAAA...acum sa vedem ochii...asa...acum plamanii..tusete....hmmmm...mdaaa...suferi de o boala grea...se numeste "baga`ti mintile in cap femeie,nu mai ai 16 ani" :)

Virtualkid spunea...

poate este necesara o "indragosteala"....

Veronica spunea...

troskplosk shhttt nu ma da de gol. lasa-ma sa ma bucur in lumea mea :)))
virtualkid se impune un regim mai bogat in "indragosteli" toti spun ca asta creste tensiunea. deci fac grafic de acum :))))

A apărut o eroare în acest obiect gadget