Social Icons

marți, 20 aprilie 2010

Salata "Nebunia aromelor"

Ieri am fost bolnava. Si nu am avut chef de calcat. Si m-am gandit eu asa, in sinea mea innocent smileys, ca daca tot am adus o sacosa cu verdeturi din piata, sa le gasesc o utilizare constructiva. Si ce e mai bun decat o salata cu de toate, ce am intitulat-o sugestiv "Nebunia aromelor" . De ce asa? Simplu, datorita aportului de arome adus de fiecare din ingredientele folosite:
3 cartofi fierti
3 oua fierte
o legatura de salata creata si una de spanac
2 legaturi de ridichi
250 gr parizer din piept de pui
4 rosii si 200 gr telmea de vaci. Astea am uitat sa le pozez
Totul tocat marunt am amestecat cu 2 linguri de ulei de masline si zeama de la o jumatate de lamaie. Am potrivit de sare si am adaugat busuioc care i-a dat o aroma aparte.
Serviti, va rog. E geniala!


Asta e pranzul din caserola pe azi.

11 comentarii:

dintimisoara spunea...

Asa se intampla cand esti bolnava?iti vin idei de astea aromate? Hahahahahahaaaaa.....May , trebuie sa recunosc , ca salata ta arata tare bine si e plina de vitamine si calorii :)O lingura-doua as lua si io de acolo...dai? :D

Veronica spunea...

Mie ieri asa mi s-o`ntamplat. Dau si un bol...ca am facut cat pentru 10 oameni.

magda spunea...

trebuie sa incerc si eu...mmm,arata f bine :)

pansy spunea...

vad ca a inceput sezonul salatelor.nu-i rau de loc !
veronica treci pe la mine ca te asteapta niste premii de primavara !

Veronica spunea...

dna pansy am zis ca le ridic azi la cafea. dar am avut o zi agitata la munca. da sa nu va suparati pe mine, va rog. fac o lasagna si dupa ridic premiile. multumesc tare mult.
maga e prea buna sa ti-o refuzi :))

realbadpisy spunea...

pff iar am nimerit la masa....si acuma mie foarme..pffff

gaby's blog spunea...

Arata fantastic!
am pentru tine cateva premii!
Te astept sa le ridici!
te pup :)

Ipu Ninulescu spunea...

Si io vin cu caserola :)) da eu vreau mai mult parizer si mai putine oua in portia mea :))

Veronica spunea...

Pisicuta pis-pis-pis....te astept la mine la masa. Lasagna am in cuptor acum :))))Dar nu e buna maica, ingrasa de sparge matzu aia. :))))))
Gabi multumesc....trec sa le ridic.
Ninule....tie iti fac una separata fara oua, ca si asa ai doua. Mai multe nu trebe...creste colesterolul :)))))))))

Mariana spunea...

Asta da salata!
Te asteapta ceva special pentru tine,la mine!

Veronica spunea...

Nooo ca voi v-ati vorbit sa ma premiati toate odata...Va multumesc tare mult doamnelor.

A apărut o eroare în acest obiect gadget