Social Icons

miercuri, 21 aprilie 2010

Premiata din nou

Azi cica am fost libera. De la serviciu, dar de la ale casei nu free smileys Si inainte de a povesti, dar mai ales de a arata in imagini ce "vrajitorici" am mai facut, trebuie sa imi onorez niste prietene dragi ce m-au premiat. Dragele mele, m-ati premiat ca am fost libera si am muncit mai ceva ca o robocapa scuba diving sau ca va ispitesc cu ale mele nebunii? Offf nu`ş ce va fac de ma premiati. Si inca ce premii frumoase am primit.
De la dna. Pansy si dna Mariana am primit un "Rau de maci"
Superbi macii. Si imi plac nespus cand invadeaza lanul de grau. Pacat ca tin atat de putin.
Si tot de la aceste doua doamne simpatice mie, am primit un premiu hazliu, pe care eu o sa-l numesc "Galceava oualor", galceava in urma careia un ou are de suferit. Ia vedeti care e scuba diving

Multumesc tare mult. Ultimul premiu e absolut genial si mi-a mers la corason.
Premiile de aici si de aici le-am reprimit si de la mamica a doua bijuterii de fetite,Gabriela si Cleo, dna. Gaby. Multumesc tare mult. Sa va traiasca minunatiile.
Va multumesc tuturor celor ce ma premiati. Nu stiu zau ce fac de sa le merit.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget