Social Icons

miercuri, 14 aprilie 2010

Marti 13 sau cele doua ceasuri rele


Eu nu prea cred in negativismul acestei zile, ca doar mi-s nascuta in zi de 13, dar nu marti, ci miercuri. Deci venirea mea pe lume nu e chiar un ghinion. 
Dar totusi, ieri a fost marti 13, zi in care am intalnit doua minti smintite la creieras.
Asa cum am scris aici am avut ceva probleme cu sanataturile si cum nu-mi place sa fiu bolnava, iar cu inima nu ma joc, am mers la medic sa vad de-mi inchiriez garsoniera pe eternitatii sau ajung la pensie?! smiley icons 
Si  la medic dau de o asistenta ciufuta, care era mai ceva decat medicul. Ea consulta in avans lumea. Pai stai domle` olecuta, ori esti medic, ori asistenta? Ca de amandoua odata nu poti. Si foarte impunatoare si agitata mai ceva precum un pepsi expirat, ea facea legea punand dignostice.
Si ma ia si pe mine la intrebari: "ce va doare, ce probleme aveti" mai scurt scopul si durata vizitei.Ii spun problema cu tensiunea si mai sa ma smuceasca de pe scaun, ca-mi ia ea tensiunea sa nu mai astept atata la rand. 
Bunnnn....Eliberez bratul si ma uit cum imi monteaza toate bazdaganiile alea. Umfla perna aia de am zis ca-mi ies ochii din orbite free smileys se uita chioras intr-o chestie rotunda, mai baga 3 vanturi de aer si gata: tensiune 10,5 cu 6,5, cam mica, dar sa beau si eu cafea, lichide multe, sa mananc carne rosie si gata, sunt ca noua. In timp ce ea clefaia din gura, imi reiau locul ca voiam sa ma vada medicul totusi: o asistenta are o anumita pregatire, un medic alta. Si plus voiam sa vorbesc in particular cu dna doctor anumite probleme. Se pare ca gestul meu a deranjat-o nitel de duduia cretofolita, ca mai avea putin si ma dadea afara din cabinet
Ea: "Da de ce mai stati, doar v-am luat tensiunea"
Eu: "Bine, dar vreau sa intru la dna doctor"
Ea: "Da ce credeti ca aveti alta tensiune la dna doctor?"
Eu: "Poate mai creste pana atunci. Vreau sa ma vada dumneai si gata"
Unii chiar nu vor sa accepte ca sunt mai mici decat vor sa para, iar cand ii pui la locul lor, se cam sifoneaza.
Si nu dureaza mult si dau peste o alta minte ciufuta, care s-a gandit sa-mi ofere cateva minute presarate cu samanta de scandal, sa faca cat un ceas. Goana dupa banii ii face pe unii sa nu mai rationalizeze corespunzator parametrilor de bun simt. 
Aveam un papirus de analize si voiam sa vad cam cat ma ajunge, sa stiu sa-mi iau suficienti bani cu mine, iar duduia a crezut ca vreau sa ma si programez , eventual sa raman peste noapte acolo sa fie sigura ca dimineata ma gaseste acolo, si revoltata ca vreau doar sa ma informez imi "baga mana in buzunar" sa iau recipiente de la ea cu 2,5 lei, cand la farmacie sunt cu 1 leu si ambalate in folie. rolleye smileys
Asa ca de acum in colo in zi de marti 13 sau vineri 13 o sa-mi iau liber si o sa dorm. Pus si simplu, sa nu-i  mai vadsmiley icons


LATER UPDATE: Ca am fost intrebata cum stau cu tensiunea. Pai dragii mei stati fara de grija ca nu mor acum. Cica mai am pana atunci. Asa ca "dragii mei prieteni" rodeti-va unghiile in continuare. 
Ce-i drept tensiunea mi-a scazut din cauza temperaturii marite de la gripa ce voia sa ma convoace la o boleala, dar ieri era ok: la duduia asistata medicala, asa imi place mie sa le zic tongue smileys aveam 10,5 cu 5,5. Oricum nu am bagat-o in prea mare seama ca stiu ca e surda si numara din cinci in cinci, iar la doctor aveam 12 cu 6. Dar tot e rau ca eu aveam 13 cu 8, tensiune de aviator free smileys. Dimineata am fost la donat 3 ebrubete de sange sa vedem cum stam cu rezerve. Stiu deja rezultatul: suferinda cu capu free smileys



7 comentarii:

Ioana-Catrinel spunea...

Tu te-ai dus cu tensiunea mica si poate asa e tratamentul...te enerveaza ca sa ti-o creasca.Insanatosire grabnica iti doresc si sa nu mai dai de astfel de ...hai sa le zic oameni.
Experienta mea cu asistentele si medicii este una dezastruasa.O singura data am stat in spital,cand l-am nascut pe Andrei si cat am stat acolo am plans intr-una din cauza unei ciufute care m-a bagat in sperieti.Urla ca nebuna si eu sunt mai rusinoasa si m-a facut praf.Era atat de proasta ca desi era cu buletinul meu in mana sustinea sus si tare ca Tulcea este in jud.Galati si jud.Tulcea nu exista.Era o muiere doctor la fel de dusa ca si ea.De oftica ca nasa mea s-a luat la cearta cu ea era sa ma prinda cu usa liftului.Niste nebuni!

Tatal unei colege a baut otrava din greseala si s-a dus direct la urgente si i-a explicat asistentei ce a facut si aia il punea sa stea la coada.El iar explica si ea iar il trimitea la coada pana s-a enervat si i-a trosnit una si a intrat peste medic.

dintimisoara spunea...

Pai ai nimerit in iad , draga mea...Pfuai , bine ca ai pus-o la punct pe idioata aia de asistenta...Si pana la urma te-ai lamurit cum sade treaba cu inima lu' matale?Ce ti-o zis? E de bine , sper....

realbadpisy spunea...

la mine nu s-a intamplat nimik cu ghinion..pwp si insanatosire grabnica.

magda spunea...

Eu marti,13 impreuna cu tot familionul am plecat la...Vaslui..am stat cu o frica in san ca o sa se intample ceva,pana am plecat de acolo...toate bune si frumoase pana la intoarcere cand la un moment dat am luat-o in alta directie si la cele 10 ore de drum s-au mai adaugat doua...deci mai bine dormeam acasa....

Veronica spunea...

Ioana numai peste minti smintite sa nu dai in viata asta ca au grija ele de tine. Credca o fi fost vreun tratament sa+mi creasca tensiunea, cine stie.
Ana eu nu inghit mitocania, lipsa de respect si de bun simt a celor ce se dau rotunzi, cand de fapt sunt vao de steaua lor.
Pisy multam mult.
Magda de asta ai luat-o naspa ca nu te-am ghidat eu cum trebuie :))) glumesc. Ma bucur ca ati ajuns cu bine

Tivadar Emanuel spunea...

eu nu cred in nici un marti 13
sanatate multa !!

Veronica spunea...

tu crezi in vineri 9 :))) glumesc. nici eu, dar daca crede lumea cred si eu. ca-s si eu credincioasa :))))))

A apărut o eroare în acest obiect gadget