Social Icons

vineri, 16 aprilie 2010

EUROPA VENIM!!!

SA VINA CUPA, SA VINA CUPA,
SA VINA CUPA LA VASLUI!!!!
Cred ca v-ati dat seama despre ce vorbesc. Sunt nespus de fericita. Aseara echipa din sufletul meu a scris o fila de istorie in semifinala Cupei Romaniei la Fotbal. A castigat pentru prima oara in fata celor de la FC Brasov si va juca finala impotriva celor de la CFR Cluj pe 26 mai, la Iasi.
Un meci pe cinste. Un meci in care au jucat cu cea mai mare daruire si devotament fata de culorile galben-verde. Un meci memorabil pentru echipa, e prima victorie impotriva celor de la FC Brasov, asa cum am mai spus. Nu au reusit sa invinga niciodata aceasta echipa, dar si cand au invins-o....bataie la curu gol le-au dat. 4-0 free smileys Sa le iasa si pe nas si pe cur. Dupa primul gol marcat de Raul Costin in minutul 28, li s-a deschis apetitul pentru goluri si in doar doua minute, capitanul Wesley schimba din nou tabela de marcaj in 2-0. Ma bucur ca ratarea de la sfarsitul primei reprize din penalty al lui Wesley nu i-a demoralizat si au revenit in a doua parte a meciului si mai determinati pentru a castiga. Sanmartean inscrie pentru 3-0 si Costly inchide tabela la 4-0 cu golul sau din minutul 73.
BRAVO BAIETI! FELICITARI!!!
Sa fiti la fel de determinati si plini de vointa pentru a castiga si pe 26 mai la Iasi. Sa-i facem praf pe clujeni.

3 comentarii:

dintimisoara spunea...

Microbistoooo.... :D
Baga un CV , poate ii iei locul lui Gradinescu la TV Sport! :))
Felicitari echipei tale de suflet si tinem pumnii cu Clujul.
Weekend bestial sa ai , draga mea! te pup!

dian@ spunea...

am un premiu pt tine, cand ai timp poti sa-l ridici de pe blogul meu....mai rar am vazut asa microbista infocata !

Veronica spunea...

Ana sa ma vezi pe stadion, in plina desfasurare. Si ma jur ca o sa ma duc si la galerie o data. Imi place de ma pis pe mine :)))))
Diana acum culeg premiile. Imediat dau enter :)))

A apărut o eroare în acest obiect gadget