Social Icons

luni, 19 aprilie 2010

De`ale week-end-ului II


Daca vineri a fost zi scurta in natura, sambata ne-am incarcat plamanii cu cel mai pur si mai curat aer cu putinta. Am fost la tara. La vie. Sa ii ajut pe ai mei. Sunt bogata, am 4 randuri cu vie. La toamna de ziua mea va astept sa bem must free smileys
Dupa ce mi-am terminat treburile cu copii la dansuri, l-am luat pe domnul M de-o aripa si l-am scos de la incubator. L-am scos la aer tare, de deal. Dupa 2-3 inspirari-expirari am inceput sa stranutam precum oile cohaite. 
Am cateva poze facute cu un jaf de telemobilscuba diving. Dar o sa cresc eu mare si nu o sa mai uit camera acasa si o sa-mi iau un telemobil performant free smileys
Vitele de vie
Ochisor
La umbra scuba diving
A fost o zi de foc. Treaba, munca si iar munca si iar treaba. Dar am terminat si asta conteaza cel mai mult. Cand ne-am intors acasa la bunei am surprins un moment de maxima tandrete
Catelusa isi alapta puii nascuti cu o seara in urma 
Daca te apropii mai mult, risti sa ramai cu izmenele franjurate
Nu stiu cati puiuti are. Si desi are cusca ei, cu salteluta, bleaga a ales cauciucul ala jerpelit. 
Cu trupurile istovite de atata munca, cu un ultim dram de sfortare am ajuns si la casele cui ne are. Am fi vrut sa ne alaturam hainelor in masina sa ne spele si pe noi careva, dar nu mai avea cine sa ne puna la uscat, asa ca am ramas tot la varianta imbaiere cu forte proprii. Cat cei mici faceau bulbuci de spume, altii au incropit ceva de haleala, ca nici de asta nu mai era. Si ce sa faci mai usor si mai simplu decat o omleta cu pastrama de piept de pui afumat si cu o salata de rosii(revin cu poze din computeruscuba diving de acasa)
Si asa sleita de puteri am incropit si o ciorba de burta. Daca ati fi tentati sa-mi spuneti ca si duminica e zi si sa fi facut alta data, ei dragilor va zic cu mana pe inima ca simteam ca mor de nu gust atunci si plus de asta duminica era sacrificata pentru ieseala la gratar. M-am mirat si pe mine insami de ce am ales ciorba de burta, mai ales ca de la perioada de gravidanta, la propriu, m-am jurat ca nu mai pun ciorba de burta in gura. Se vede ca sunt o balanta cu fundu intre doua luntre aim smileys schimbatoare dupa cum bate vantul.
 Si nu m-am culcat pana nu mi-am vazut implinita pofta. 2 linguri am mancat, nu mai mult. 
 Dar papilele mele gustative au fost satisfacute. Si eu odata cu ele. Dupa cele doua linguri putea sa mi se intample orice, eu eram multumita, implinita. Nu stiu zau ce a fost cu mine. De la ieseala la vie mi s-a tras, cred scuba diving
Si dupa o imbaiere riguroasa scuba diving am adormit precum un prunc la sanul mamei. Parca ma tinea Dumnezeu in brate.
Si gata si ziua de sambata. A fost si s-a dus. Dar a urmat cea de duminica....


va urma...smiley emoticons

4 comentarii:

dintimisoara spunea...

Astept cu nerbdare duminica ta....:)
Deci bagi un colet cu niste must, la toamna , da?! :)))))
Iar ciobica aia...nu e cu ochi?Doamne ajuta? :D

Veronica spunea...

Ana duminica e pe vine. Bagam colete, sigur cum sa nu. Cat despre ciorbica, nu. Am sperat intr-o minune pana azi, cand visul frumos s-a spulberat.

dintimisoara spunea...

Ups... :( , pare rau la mine...dar eu sper mai tare ca tine... :)

Veronica spunea...

Nu vrei sa mai faci unu si sa mi-l dai mie?:))) Ca la premii :))))

A apărut o eroare în acest obiect gadget