Social Icons

luni, 19 aprilie 2010

De`ale week-end-ului I

Asa cum stiti pentru mine week-endul incepe de vineri. Dupa juma de zi de teren si alta de stat inchisa in birou, am pus cururile in masina si la apa cu noi. Am renuntat de mult a mai bea bauturi cu bulbuci, implicit sifon. Beau apa pura de izvor. Imi aduc 15 l si imi ajunge o saptamana. M-am ambitionat sa conduc., sa vad de mai stiu, poate am uitat cum e cu schimbatorul de viteze  laughing smileys. Si cand eu ma ambitionez prea tare, pac-pac scared smileys, ploua. Si nu oricum. Cu gheata. Si eu la volan in plin proces de concentrare maxima sa vad ceva la 2 metri in fata. 10 minute a plouat torential. Ziceai ca s-au rupt norii. Si cat timp ploua a iesit si soarele. Am asteptat sa apara crocobeul laughing smileys, dar am ramas cu ochii in soarele arzator.
Firul ierbii dupa ploaie
Si niste urzici ca tot vine Sf. Gheorghe
Si pomii infloriti
 VERDE!!!
 Infinit!
 Aburi pe cer
Drumul ud!
 Asteptare

va urma...

4 comentarii:

dintimisoara spunea...

E departe izvorul ala? :)
Maaahhh...foarte tare...In Timisoara sunt fantani forate peste tot , nu exista cartier fara fantana forata...apa e buna...fiecare cartier e cu apa lui , una e mai buna alta e mai putin buna....in general e olecuta sulfuroasa apa din fantanile astea , dar e potabila...Noi nu prea luam de acolo,insa pentru Luana la gradi iau zilnic , insticluta ei...
Ma bucur ca ai iesit la soare...asa trebuie...Te pup si sa ai o saptamana cu realizari si o zi excelenta!

Veronica spunea...

Ana e la 14 km de oras. Nu-mi place apa cloruroasa ce curge la robinet. Daca o lasi pe seara se observa depunerile.
Saptamana minunata si tie draga mea. Si cu mult soare ca am vazut ca la tine vine ploaia.

dintimisoara spunea...

La noi ploua...:(

Veronica spunea...

Nu am fost pocita la gura cu ploaia, chiar am vazut la Busu ca vin ploile peste tarisoara noastra. Si la mine sta sa ploua

A apărut o eroare în acest obiect gadget