Social Icons

miercuri, 7 aprilie 2010

De petrecere!

Pai de e bal, bal sa fie. Sau sa uploadam nitel. De a fost Paste, bal a fostsmiley icons smiley emoticons. Daca in prima zi de Paste am petrecut la bunei cu ai mei parinti, a doua zi ne-a gasit plecati de acasa imediat ce s-a trezit domnul M. A fost zi plina pentru noi. Full day.
Intai am purces la soacra la tara. Desi ar fi trebuit sa mergem tot in prima zi, timpu nu ne-a mai incaput, mai ales pentru ce voiam noi:GRATARanimated smileys. Asa ca a doua zi a fost zi de dezmat in natura. O natura cam ciufulita fata de cea din prima zi, natura cam mohorata, cu vantisor salbaticut, dar totusi usor caldut, natura indecisa. Iar cand natura e indecisa, eu sunt si  mai indecisa tongue smileys 
 
 
Si ca sa fim siguri ca natura nu ne da planurile peste cap, iar mintea sa nu ne saliveze la gratare, am facut focul intr-un carut de cand era domnu M puradel la mama lui si se plimba cu el. 

 Unu munceste si doi dau indicatiile de pe margine

Cat unii aveau grija de gratare, altii se delectau cu natura inconjuratoare

 
Si-am gratarit si chefuit pe cinste. Ne-am afumat precum purceii. De la o vreme miroseam deja a ceaunari. Dupa ce am ospatat si indestulat burtile, hai de-om mai merge si la alte case. Dar cum sa mergi asa putind a fum? Cu tot pacatu ne-am dusulit. Ca e mai pacat sa stai rapanos si fumegos   tongue smileys, decat sa iti faci un dus de bun simt. 
S`apoi hai de-om merge la Denis, fratior de Bianca, fina mea. 
 
A implinit si el "o mana" adica 5 ani. Si am gasit aniversatul intr-o mare de emotii si nerabdare. Bietu copil obosise de cand isi astepta nanutii si pe noi sa taie tortul. 
Cu nana lui

El nu avea treaba cu nimic altceva decat cu tortul, o minunata buburuza. Nici nu  ne-am descaltat ca a si exclamat plin de bucurie "mami, ACUM taiem tortul!?"

Si la petrecerea frumoasa era si mogaldeata mica, Bia. De fapt nu mai e mogaldeata, ca e domnisorica de acum. Are 6 luni, sta in fundulet, chiar si fara perne in jurul ei, cearta niste jucarici de nu se mai intelege om cu femeia lui. Ce mai, o comoara de fata, lumina ochisorilor mei. Cu ceva vreme in urma, cineva s-a amuzat teribil, s-a simtit bine trantindu-mi in fata ca nu am copii, nici catel. Vreau sa stie ca am o fina cat o mie de catei si de copii. Si o iubesc nespus si fac totul pentru ea.
 
Am si cercei. Si imi creste si parul de acum.

 
Si a ciocnit si ou rosu cu nanu ei
  
Hai ca ma obosesti rau de tot nanule

 
Si de la aniversarea asta ne-a fost mai usor sa-i dam cu-a doua in vale la nasi, decat cu-a-ntaia in deal la noi. Pai hai la nanasi, ca ne invitasera la ei. Si de la o bere s-a facut fara numar. Tarziu in noapte ne-am gandit ca mai avem si casa. Si de aici filmu s-a rupt, ne-am dus in lumea viselor.
Dimineata celei de-a treia zi de Paste ne-a gasit platind rate, datorii catre banci, facturi si altele. Sa fiu sigura ca nu fitui banii fara rost. Nu ca ratele au vreun rost. Dar asta e.
Si cum pleca fratelo de domnu M, hai sa-l petrecem. Deci la tara cu noi. Iar gratar, iar chef, iar halca. Aici nu mai am poze; desi avea aparatul foto la mine, acumlatorul era acasa la incarcat. Misto, nu?! smiley emoticons. Si hai sa-si aminteasca fratiorii de prostiile copilariei de la statuie, statuia fiind "Statuia ecvestra a lui Stefan cel Mare"
 
Si pune-te pe rasete cu lacrimi. "Amintiri din copilarie" a lui Creanga sunt pistol cu apa pe langa ce mi-a fost dat sa aud de la ei doi. Pana si ei se minunau de prostiile si taraseniile ce le dadea prin cap sa le faca. Rasul si voia buna ne-a facut sa uitam de ciufutenia de afara. Norii deja nu mai erau asa negri, soarele ascuns dupa cei mai desi nori stralucea cu putere doar pentru noi. A fost frumos. Mi-a placut nespus sa aflu cat mai multe din copilaria domnului M.
Radem, glumim, dar musafiri ni s-au anuntat: tot nasii. Ca i-am invitat la ciorba mea de cocos. Si hai sa ne veselim iar cu nanasii, dar mai domol de data asta. A doua zi barbatii erau la munca, cu covrigu pe mana, adica volanul smiley icons Nu ca noi femeile am fi avut liber.
Si cam asa m-am petrecut de Paste. Frumos. In sanul familiei, cu cei dragi noua. Dar a fost. La anu de acum

3 comentarii:

Bianca spunea...

frumoasa petrecere :D
va multumesc foarte mult pentru sfat :) din ce in ce ma conving mai mult ca aveti perfecta dreptate ...

Tivadar Emanuel spunea...

fain vati mai petrecut ;)

Veronica spunea...

Bianca estem mai trecute prin valtoarea vietii. Si de putem sa te ajutam, cu cea mai mare placere.
Manu multam fain. A fost...abia astept urmatoarea petrecanie.

A apărut o eroare în acest obiect gadget