Social Icons

joi, 1 aprilie 2010

De joi

Dimineata m-am trezit cu un chef de treaba de am zis ca mut muntii din loc. In sfarsit a dat Domnu sa termin si eu de calcat. De vreo doua zile calcam si nu mai izbaveam. Ce-i drept, nici nu am calcat de doua saptamani. Nu mi-e rusine. Nu am avut chef. In casa mea fac ce vreau si cand vreau. Dar daca am mai spalat o tura de haine, automat inca o masina de calcat. Pfuai....cred ca o sa innebunesc.innocent smileys
Daca nu v-ati dat seama, calcatul nu e punctul meu forte smiley emoticons Dar totusi ma stradui....imi dau silinta. 
Si cand am zis ca ma apuc de bucatarit, tarr la usa. Cumnatul meu. Mai o cafea, mai niste poze, hai la cumparacit pt soacra. Stie el de ce m-a luat cu el free smileys Si dai si condu madame M. Ca domnu M era ocupat cu treburi de scarbici. Un trafic....Am zis ca las masina in mijlocul strazii si merg pe jos. Numai nebuni. Toti dezlegatii de la spitalu 9 erau in trafic. smiley emoticons Dar cum eu ma declar "soferita ambitioasa" smiley emoticons cu permis de 2 ani, nu m-am lasat. Da am condus eu la cateva luni de la dobandirea permisului de la Buzau pana acasa, fara sa incurc pe nimeni si sa nu ma descurc la mine in targ?! Si dai si lupta cu nalucii. smiley icons In final am ajuns la destinatie teferi, nevatamati, fara sa chemam tractarea si cu masina intreaga. Asta e important. Dar si frigiderul meu era plin...ticsit de injuraturi, dar am multumit politicos. Nu ma voi deprinde cu zabzaucia din trafic stand cu permisul in portmoneu. Am si eu locul meu in trafic.
Dar sa revin la ale mele. Cand intr-un final m-am vazut zabovita acasa, adica pe la 20, hai sa inrosesc ouale, ca doar azi de fac. Si hai si spala 30 de oua, mai bine le bagam la masina de spalat automata smiley emoticons ieseau imaculate 
Dupa ce au fiert in tihna, nu mai stiu exact cat le-am lasat. Imi amintesc ca a sunat timerul din bucatarie si atunci le-am scos.
Dupa care cu vapsele de la ciangai din piata si cu manusi de doftoreasa hai sa le inrosesc.
Opssss, doua oua lipsa. smiley emoticons Cred ca le-am pierdut pe drum. Sau le-o fi imprumutat careva. Iesea lipsa la inventar acasa si sa nu fie luat la rost. sign smileys Maine le aplic si niste hainute faine. Le gatesc de sarbatoare.
Maine, iar de la capat, dar cu alte trebi, alte munci, sper fara trafic. 
Seara buna sa aveti.

5 comentarii:

magda spunea...

faine,eu cred ca o sa cumpar si alte vopsele anul asta....

Veronica spunea...

Pana acum am facut si eu cu diverse culori. Anul asta le-am lasat simple, rosii din motive traditionaliste.

Mariana spunea...

Si eu le-am lasat simple si le-am vopsit natural,cu coji de ceapa!Sint asa frumoase!
Sarbatori frumoase cu tot ce va doriti!

dintimisoara spunea...

Ce culoare faina ti-a iesit....Spor la trebi , Veronicule si iti doresc Paste fericit!
Sa serbati frumos si sa va simtiti bine! Te pup!

Veronica spunea...

Magda am vrut sa fie rosii simple. Si atat. Nu stiu de ce. M-a trasnit ceva probabil
Mariana nu am incercat vreodata si sincer nu prea am vrut sa risc.
Ana multam. Pup

A apărut o eroare în acest obiect gadget