Social Icons

duminică, 11 aprilie 2010

De duminica


Asemeni calului rapciugos din Harap Alb, dupa ce mananca jaratec se scutura si devine un cal falnic, asa si eu, dupa ce mi-am spus ofu fata de toti ofuscatii si frustratii ce se baga in seama cu japca, revin la felul meu de a fi, zambarici, cu chefu de viata-n sange, cu optimismul in suflet. 
Si vorba poporului "Cele rele sa se spele, cele bune sa se-adune"
Si daca tot sunt home alone, ma bloggeresc olecuta. Apoi mai un pop corn si un film bun. Sau mai multe.
In urma cu ceva vreme Dna Olga m-a nominalizat la niste premii superbe. Unu dintre ele are si un mic delfinas, preferatii mei. Multumesc tare mult. M-ati atins pe suflet. Unele le-am mai primit, dar doua premii nu strica nicicand

Asta este preferatul  meu smiley icons
Si premiile nu au venit oricum, ci cu cateva indicatii:

1. Sa postezi premiul.
L-am postat

2. Sa spui din partea cui este oferit.

3. Sa oferi premiul altor 12 prieteni.
Lillee
si fratelui ei micul artist
tizei mele dna. Veronica
Dnei Elena
Am ales 13, sa fie cu noroc.
4. Sa afisezi linkul lor.
Tocmai am facut-o smiley emoticons linkuirea. V-ati gandit la altceva? sad smileys

5. Sa le dai de stire intr-un comentariu pe al lor blog.
Imediat

6. Sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac
Numai 10???? smiley emoticons
  1. sa gatesc cu mult drag si pasiune smiley emoticons
  2. sa citesc smiley icons
  3. sa ascult muzica indifferent smileys
  4. sa vad filme bune smiley emoticons
  5. sa conduc forum smileys
  6. sa stau pe net cat vrea muschiu meu ashamed smileys
  7. smiley emoticons mor dupa asta.
  8. sa calatoresc cool smileys
  9. sa dansezfree smilies
  10. sa ma duc pe stadion indifferent smileys
Si daca am gatit cu premiile, sa continuii cu o leapsa primita de la Bianca. Ca nu m-am mai lepsit de multcharacter smileys

1. De câte ori îţi speli faţa pe zi?
De cate ori simt nevoia

2. Ce fel de ten ai?
Mixt?! smiley emoticons

3. Cu ce îţi cureti faţa?

Lotiune tonica, demachiant

4.Ţi-l exfoliezi?
Da sick smileys

5. Ce brand obişnuiesti să foloseşti?
Nu ma dau in vand dupa branduri de renume, ma intereseaza sa imi prieasca si sa-mi fie de folos

6. Ce cremă foloseşti?

De fata, de maini, lotiune de corp, de pantofi smiley icons

7. Ai pistrui?
Nu

8. Foloseşti crema pentru ochi?
Da 

9. Ai fost sau esti predispusă la acnee?
Doar in perioada preCM

10. Ai avut nevoie vreodată să foloseşti Pro-Active?
Ce-i asta?

11. Ce fond de ten foloseşti?
Glet cum zice sotu meu smiley icons Unu de la Avon, dar numai in cazuri de forta majora

12. Dar anticearcăn?
Nu. Le las asa sa vada lumea ca-s trudita de atata munca smiley emoticons

13. Ce nuanta a pielii ai?
Usor spre masliniu. Oare zic bine?! happy smileys

14. Ce crezi despre genele false?
Ce sa cred?! smiley emoticons E pentru pitipoance alea.. Eu am, deci nu-mi trebe

15. Stii că trebuie să-ţi schimbi mascara o dată la 3 luni?
O data la trei luni cred ma si dau smiley icons

16. Ce brand de mascara folosesti?
Tot de la Avon. 
Pfuai am facut prea multa reclama de acum. Vreau cota parte din vanzari indifferent smileys

17. Sephora sau Mac?
Astea ce mai e? 

18. Ai un card Mac Pro?
Nu. Am altele, dar goale smiley emoticons

19. Ce instrumente pentru machiaj foloseşti?
Pensule
 20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Haaaa?? Ce limba vorbesti tu acolo muica? animated smileys

21. Dar pentru fata?
Hai ca ma bagi in ceata de acum. Tradu in limba mea te rog forum smileys

22. Care este culoarea de fard preferată?
Depinde cu ce ma imbrac. Ca poa` sa-mi placa mie nuantele de bleu, daca eu ma imbrac cu rosu, nu prea merge. Zic si eu smiley emoticons

23. Folosesti creion sau tus?
Taciune evil grin smileys Creion

24. Cat de des îţi bagi creionul în ochi?
Inca bat bine cu vederea smiley icons

25. Ce crezi despre pigmenti?
Pigmenti pentru ce? Ce sa pigmentez cu ei?

26. Foloseşti machiaj mineral?
Asta ce mai e?

27. Care e rujul tău preferat?
Rosu aprins sa fiu remarcabila smiley emoticons 

28. Dar lipgloss?
Tot asa tipator sa fie. Vrei un pup?! smiley emoticons

29. Care e blush-ul tau preferat?
Asta fiind ce? innocent smileys

30. Îţi cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu. Alea de la tutungerie nu e bune? Sau ce au? smiley emoticons

31. Îţi plac magazinele cu produse cosmetice?
Normal. Doar sunt femeie, ce masa 

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nu e nici unul deschis in targ la mine. 

33. Ai luat vreodată în considerare să faci cursuri de machiaj?
Sincer da. In viata inveti multe.

34. Uneori eşti stângace când te machiezi?
Sunt stangace de felul meu. Doar scriu cu dreaptasmiley emoticons.

35. Numeste o “crimă” în ceea ce priveşte machiajul.
Atunci cand te faci ca de Anu Nou smiley emoticons

36. Îţi plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveşte machiajul ochilor cât şi buzelor?
Aprinse sa ma vada lumea. Sa fiu remarcabila, am zis smiley emoticons

37. Care celebritate are întotdeauna un machiaj impecabil?
Nu ma pasioneaza celebritatile

38. Dacă ar trebui să ieşi din casă folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Pot iesi din casa si fara vreo unu din ele

39. Ieşi din casă fără să te machiezi?
Sigur. De cele mai multe ori

40. Crezi că arăţi bine şi nemachiată?
Cel mai bine arat asa

41. Din punctul tău de vedere, care e cel mai bun brand în materie de cosmetice?
O sa consult statisticile

42. Ce crezi despre makeup?
Sa-l foloseasca cine are nevoie. Cine nu, sa nu se schimonoseasca degeaba

Va rog doamnelor si domnisoarelor dati-va cu parerea despre machiaje, cosmetizari si alte cele. Nu ma puneti sa nominalizez.

14 comentarii:

Lillee spunea...

Voi ma puneti la treaba, nu gluma... De data asta nu am scapare. nu? M-am mai fofilat eu...dar acum...:)) Ok, Ok.:*

Veronica spunea...

YESSSS!!!! Abia astept. Pun de o cafea sa nu adorm :)))
Vreau sa te intreb ceva in particuler. Cum facem sa ne gasim intre 6 ochi?:)))

Cristiana spunea...

Nu stiu soro ce-am facut sa merit premiile, da` mi-s mandra nevoie mare pentru ele, cat despre leapsa o las pe mai tarziu. Pupici

Alma Gi spunea...

Vero, raspunsesi si yo!. Pupic...

Gospodina de Criza spunea...

Multumesc mult, Veronica, pentru premiu. Si eu am o "sirena" care iubeste mult delfinasii. PAndantive cu delfinas, de la aur la piatra, din ala martisor!
Leapsa despre machiaj a venit, sincer, cam tarziu, acum imi place sa machiez mancarea! Si am si un blog de nisa,despre "haleala" (ha,ha). Mai degraba ar raspunde fiica-ea, care ma critica la orice culoare imi dau pe la ochi: asta e cu sclipici mult, asta nu, asta prea tare...

Cat despre necazul tau, nu pot decat sa spun "Inca unul/una!". Nu poti sa dai sfaturi, mai ales pe un ton autoritar, cuiva care a trecut printr-o mare drama! Ar fi mai bine daca cei care dau sfaturi cu atata usurinta si sentinte ar incerca sa se transpuna in situatia celuilalt. Dar e greu, nu? E mult mai usor sa tipi, sa urli, sa critici, sa faci misto, sa fii rautacios.
Sincer, si eu de multe ori ma amuz sau raman cu gura cascata cand vad niste chestii culinare postate. Ba nu imi plac, ba nu sunt pe gustul meu, ba nu le-as manca...Dar, nu pot sa ii trag omului in cap, sau sa-l crtitic ca nu-mi place cum si-a pus frunza in bors sau ca e cam arsa mancarea. Pana la urma omul ala a muncit, a facut un efort, e mandru de realizarea lui si ma gandesc ca nici eu nu m-as simti bine sa rada cineva de ce postez eu! Cateodata ma amuz eu personal de ce postez! Sotul, de ex, cand a vazut "Oua cu branza verde", a zis ca nu-s normala. Cum sa scriu asa ceva? Lui nu i-a placut denumirea. Dar, a recunoscut ca, intr-adevar, era verde!

pansy spunea...

am ridicat un premiu,imi plac si delfinasii si prieiul prieteniei,pe care eu o consider mare lucru.cat despre provocare iti raspund pe loc,ca asa rabdare sa raspund la toate n-am.cred ca cu varsta se scimba preferintele.fiecare varsta are un anume machaij,sau mai degraba nu.cu cat inanitezi,e nevoie de putin ajutor.consider ca demachiantul,cremele trebuie sa fie de calitate buna.dai un ban dar stii ca-l pui pe fata.poate cine stie?ca in tinerete fara batranete doar ispirescu credea si noi cand eram mici.

dintimisoara spunea...

Draga babei...io zic pas la leapsa asta , deci ma depaseste din toate punctele de vedere si m-a pierdut pe drum....Vaz ca tu ai onorat-o cu succes! :D

Bianca spunea...

Multumesc pentru premiu!
Sunteti o femeie puternica si cu simtul umorului bine dezvoltat :)

Veronica spunea...

Cristiana scopul e altu. Vreau sa fii si tu descoperita :)))) Ce numai pe mine sa ma gabjeasca cotoharlele? Hahahahahaha
Alma am vazut. Zi buna sa ai
GDC pai te rog povesteste cum machiezi tu mancarutile. Sau mai bine posteaza tu acolo bucate una si una sa ma mai inspir si eu. Ca tare nu mai stiu ce sa gatesc.
Cat despre nadufu meu, nu vreau sa le mai dau atentie. E chestie de bun simt. Si cine nu are bun simt, se vede. Pupa sirena delfinica de la mine.
Dna pansy perfect de acord cu dvv. Ar tb sa-l dau in judecata pe Ispirescu ca m-a facut sa cred in basmele lui :)))
Anuta te ajut cu mare drag sa te aduni de pe drum. Las ca te vad eu cand o fi Luana marisoara. Abia astept :))
Bianca te rog sa imi vorbesti la persoana a II-a singular. Nu cred ca intre noi e o diferenta de varsta atat de mare incat sa ne domnim. Da?

Praf de Stele spunea...

Multumesc mult pt premii, sunt foarte frumoase. Si citindu-ti leapsa am ris, esti tare simpatica ,dar e tare lunga iar eu acum sunt rupta :) ,asa ca o iau altadata. Te rog sa nu te superi.

Veronica spunea...

Praf de stele nu ma supar. Nu am de ce. Zi buna sa aveti

Tivadar Emanuel spunea...

unde gasesti si tu si Lille emoticoanele astea numai voi doua stiti :))

Veronica spunea...

Manu da click pe emoticon si te duce la pagina cu pricina

Tivadar Emanuel spunea...

aha ;) m-am prins
ms

A apărut o eroare în acest obiect gadget