Social Icons

marți, 27 aprilie 2010

Buccelute si rulada

Daca tot a fost rost de schimbat straiele blogului, am zis sa marchez cumva momentul. Si mi-o trasnit mie asa sa fac niste buccelute umplute. O vaga idee aveam de la briosele cu carne ale Mihaelei. Dar eu mi-am facut buccelutele dupa mintea si imaginatia mea. Asa ca am facut un aluat elastic din trei feluri de faina: alba, de secara si integrala, drojdie, lapte, un praf de sare si unul de zahar si ulei.
 L-am lasat la dospit timp de 50-60 de minute, pana s-a umflat frumusel.
 Cat timp a stat la dospit coca mea, am facut umplutura. Am robotit niste sunca presata, telemea de vaci si masline, peste care am pus doua oua, putin pesto(eu pun pesto la aproape orice mancare, ca-mi place), busuioc si nelipsitul sos de usturoi, sa nu facem vermigali free smileys
 Am amestecat bine si am dat la rece pentru jumatate de ora. Nu am mai adaugat nici un alt condiment pentru ca fiecare si-a imprumutat din aromele celuilalt.
Am uns formele de briose cu pensula inmuiata in ulei si le-am fardat cu multa multa faina. 
 Am intins o foaie de aluat si am decupat cu o cana forme rotunde pe care ulterior le-am mai intins putin, obtinand o foaie cat de subtire am putut. Ai am putut laughing smileys, ca mi-s femeie "pututa" scuba diving. In mijloc am pus o lingurita de compozitie si am facut ca la poale`n brau
 Dupa ce am facut buccelutele le-am mai lasat la dospit in forme timp de 20 de minute. Le-am uns cu lapte si am presarat susan si mac. Si le-am dat la foc potrivit timp de 50 de minute(depinde de puterea de coacere a fiecarui cuptor)
 Si cum timpul asta fuge atat de repede si e atat de nemilos cu noi oamenii si la ora 21 am scos abia prima tura de buccelute, ca sa nu ma prinda ora de plecare la serviciu si eu sa tot coc la buccelute am incropit repede doua rulade
 Parca sunt doua chiste de Craciun smiley emoticons
 Ce gust au? Nu se ezista smiley emoticons cuvinte sa va pot descrie. Mai bine incercati si voi. Ca nu aveti absolut nimic de pierdut.
POFTA BUNA!!! 

4 comentarii:

dintimisoara spunea...

Mooooaaaammmaaaaa....ce schimbari majore p-acilea..astea-s toale de vara? :D
No , sa iti fie de bine cu schimbarile...cre' ca io eram una din aia cu comentatul de ieri...:))) , iar cu buccelutele m-ai spart...De ce le-ai mai pus in formele de muffins? Cred ca ieseau frumos si nepuse acolo...ca niste mingiute....
Mi-e o foame acum...
Sa ai zi buna , draga mea ...te tzuc! :)

Veronica spunea...

Ana astea toale or ramas dupa ce m-am schimbat de `inspe mii de ori ieri. Nu am crezut ca o sa fie asa greu, ca doar mi-s cu fundu intre doua luntre.
Mi-o fost cam frica sa nu le pun in forme buccelele, daca se lipeau si explodau?! Pai daca ti-e foame, fereasca sfantu sa te las la greu. Apasa butonul magic ca am la mine rulada si tre sa te ospatez.
Zi buna sa ai si tu. Ti pup :)

dintimisoara spunea...

Hehehehehehee...diseara ies la pascut...am zis! :D Si il iau si pe Mariusache cu mine...hehehehhe..Dar o bucceluta sau feliuta de rulada de-a matale , nu poci sa refuz...multam'! :D

Veronica spunea...

Ieseala faina sa aveti. Serbati ceva? :))

A apărut o eroare în acest obiect gadget