Social Icons

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Briose Dr. Oetker

Daca ieri tot a fost zi de sarbatoare trebuia marcata cu ceva dulce. Drept pentru care am sacrificat cutia de briose de la Dr. Oetker. Data viitoare nu o sa mai fac cu prafuri, ci dupa retetele din cartile ce tot le adun. Oare incep sa fac colectie si cu carti de bucate? free smileys
Pe langa prafurile din cutie, mi-au mai trebuit 2 oua(iar doua? tongue smileys)  125 ml ulei si 75 ml de lapte. Adica cele de mai jos.
Praful de vanilie l-am amestecat cu ouale, laptele si uleiul intr-un bol
Dupa ce am obtinut o compozitie omogena, am impartit-o in doua. Peste una din ele am adaugat 3/4 din cantitatea de fulgi de ciocolata, tot din pachetul cu praful de vanilie, si am amestecat pana s-a omogenizat.
Am incalzit cuptorul. In formele mele de briose am pus hartiutele speciale(tot din pachetul initial). Am turnat in forme intai compozitia alba si apoi cea cu fulgi. Am mai presarat si restu de fulgi pe deasupra, iar cu o scobitoare am amestecat compozitia din fiecare forma.
Le-am dat la cuptor pentru 20-25 de minute la foc iute. In primele 15 minute nu trebuie deschis cuptorul.Iar la final au iesit cam asa
Sa va povestesc de gust? Arome? Mirosuri? Mai bine nu. Poate mai citesc si gravide pe aici. Sa nu le afectam la pohte character smileys

Zi buna sa aveti. Cu mult soare si liniste.

8 comentarii:

magda spunea...

spre rusinea mea nu am facut niciodata briose...dar nu mi se pare prea greu de facut...mersi pt idee :)

Veronica spunea...

eu fac o compozitie de pandispan pe care o pun in forme de briose. adaug ciocolata/fructe/dulceturi sau orice vrei si dau la cuptor. astea sunt pt mine briosele

Lillee spunea...

Yummy...doar yummy. Imi ploua in gura :D

dintimisoara spunea...

Nu arata rau , insa vorba ta , ramai la reteta de pandispan , fara prafuri...

Veronica spunea...

Lillee iti imprumut umbrela? :)))) Sau vrei sa vii la o briosa? :))
Ana am folosit asa ca sa scap de cutia cu pricina. Dar de acum gatim eco.
Si vedem de luni in colo mai cum, ca se pare ca e rost de o hipertiroida

Alma Gi spunea...

am tot ce-mi trebuie, mai putin suporturile alea speciale in care pui hartia si... bineinteles tragere de inima... de o luna tot zic ca o sa fac si nu facusi nimic... si da, eu vreau sa zici de miros si alea alea.. sau mai bine :) vreau sa pap...

Veronica spunea...

Alma eu m-am hambitit odata si mi-am cumparat. Ca ma saturasem sa salivez pe bloguri. Si le folosesc si la altele, nu doar la briose.

da'mely spunea...

foarte bine arataaa!

A apărut o eroare în acest obiect gadget