Social Icons

joi, 8 aprilie 2010

Provocare premiata!


Azi e joi, inainte de vineri inainte de week-end. Azi trece repede, mai o repetitie la dansuri cu copii, mai niste socoteli, maine e sarbatoare mare, cu cruce rosie, Izvorul tamaduirii si apoi gata, iar vichendu bate la usa.
Dar inainte de a pleca la repetiei la copii vreau sa fac o provocare pe care am vazut-o aseara la Just Me, iar acum dimineata la dna. Elena. Si vreau sa fac si eu aceasta provocare nu pentru ca nu am ce scrie sau cu ce sa-mi umplu paginile blogului, asa cum ar crede multi, ci pentru ca e o provocare razacioasa, ce ma bine dispune. Si daca ceva ma face sa ma simt bine, atunci de invigiosi nu ma doare nici unde smilies

 1. Daca ai un supranume
Bunica voia sa ma numesc Parascheva, tata Valentina, dupa o fosta iubita de-a lui si a ramas Veronica in final. Iar mai scurt mi se spune Vero.

2. Unde traiesti
In chirie, la Vaslui

3. Inaltime
1,70 m

4. Onomastica
12 iulie. E onomastica, nu aniversare. Deci dna Elena dvs. sunteti pe 21 mai. Just Me la tine nu stiu smiley emoticons 
5. Ocupatie
Consultant artistisc
6. Frati
Doi ingerasi in ceruri.

7. Limba materna
Romana
8. Limbi vorbite
Engleza bine, franceza sa nu vad, italiana nu vreau sa pricep, un pic de rusa, spaniola de pe la filme, restu nu ma pasioneaza

9. Colectii
Colectionez cani

10. Nr. la picior
De tinerica traiesc pe picior mare:39

11. Scoala
Conteaza atat de mult nivelul studiilor? Universitare oricum
 

12. Materia preferata
Educatie civica

13. Hobby
Sa ma uit la filme bune, sa ascult muzica buna

14. Bani de buzunar
Cati am atatia cheltuii

15. Dorinta
Se stie! Daca nu, mai bine tongue smileys

16. Vise
Vise, vise si iar vise. Prefer sa traiesc viata asa cum e, fara sa mai visez cu ochii deschisi.

17. Numar norocos
6
18. Ai vrea sa revezi
Dangerous Beauty

19. Animale de casa
Desi urasc cainii, imi doresc un bichon maltese, mic si pofos sa il flocaiesc olecuta.

BONUS - de la dna Elena!
20. Sentimentul cel mai pretuit
Prietenia si respectul, doua am ales ca sa nu ii fie de urat uneia singure

Si provocarea are si un premiu pe masura
Cine vrea, cine doreste va rog indrazniti ca e pe alese. 

9 comentarii:

dintimisoara spunea...

No , fain...te-am nominalizat si la mine...hehehehe
Zici ca maine esarbatoare?Pfuai...enervante sarbatorile astea...ajung la concluzia unei colege de servici , sarbatorile au fost inventate de puturosi pentru puturosi... :))
Te pup si spor la treaba!

Veronica spunea...

Anuta multam mult. Am fost mai iute de picior. Am adaugat si premiul, ca de el am uitat.
Cat despre sarbatoare...asta e. Nici eu nu stiam de nu imi zicea mama. Pe mine ma apuca harnicia excesiva taman in zi de sarbatoare. E ca un facut.
Pupaturi si imbratosari, cum zice buna mea :)))

magda spunea...

Saptamana viitoare poposesc in orasul tau...am fost in vara cu treburi,acum,tot cu treburi :(...oricum oamenii sunt extraordinari...

Cristiana spunea...

Ma faceti si pe mine sa pricep, azi e sarbatoare?

Cristiana spunea...

M-am dumirit...am citit printre randuri, mia culpa!

tasha spunea...

Ma uitam poate gasesc si ce artisti iti plac,ce muzica iti place ca sa pot sa-i dedic ceva diseara....daca intri pe chat,scrie-mi!

Veronica spunea...

Magda spor la treburi. Sper sa nu te plictisesti prea repede.
Cristiana maine e mama sarbatoare. Azi e zi de munca sau nu :D
Dna Olga orice e binevenit. Va multumesc.

Lillee spunea...

:))Cica traiesti pe picior mare. Mi-a placut! Super raspunsuri. Te pup!

Veronica spunea...

Lillee multam fain. De iti place, te rog. Vreau sa ma amuz si cu raspunsurile tale. Stiu eu ca ai niste raspunsuri superrrr. Astept.
Dna Olga multumesc.

A apărut o eroare în acest obiect gadget