Social Icons

vineri, 19 februarie 2010

THE DAY!


What a day!!! E vorba de 29 septembrie 2007, zi in care am decis sa imi schimb numele si implicit titulatura. Nu ca nu as fi fost o doamna pana atunci, dar incepand cu acea zi, am fost si mai "o doamna"    Simteam eu ca voi atinge apogeul domniei mele   
Initial am vrut o nunta doar cu nasii si parintii. Dar cand au auzit ai mei, zici ca le dadusem foc la valiza: cum?? singura lor fata, unicul lor copil, botul de aur sa nu aiba parte de o nunta frumoasa?? Si bine ca i-am ascultat. Eu una m-am simtit EXTRAORDINAR la nunta mea. Mirele a fost cam stresat, dar am avut eu grija sa imi scot parleala pe cei care l-au stresat in seara nuntii lui. Ne-au ajutat enorm ai mei, cel putin mama a fost peste tot cu noi. A fost o nunta simpla, fara fite, aere si talente expirate. Am facut-o oarecum in spiritul traditiei, deh, defect profesional si chiar nu imi pare rau. Dar o sa las imaginile sa vorbeasca:
Voalul meu a cantarit in jur de 900 gr
 
Cica sa-l berbereasca cu cutitu sign smileys
Juramintele noastre animal smileys
 
  
Iertaciunea
Poftiti la colacul miresei
 
  
Am semnat  autostumble
Wow, a semnat si el autostumble
 
Fratiorul finei mele, nenascute pe atunci autostumble si mamica lui
Impreuna pe drumul vietii!free smilies
 
Ia ghiciti ce faceam noi aici fighting smileys
 Momentul serii, cadoul meu
 
Tortul
Si gata...la dezgatit
 
Ba nuu, mai este jarteaua character smileys
 Doar bucatarii s-au bagat si un verisor
 Si taica`miu si unchiu meuunhappy smileys

THE END!

Va astept pe toate sa povestiti in imagini aceasta zi.

11 comentarii:

Mihaela spunea...

frumos!cand a vazut postarea,am crezut ca azi aniversati anii de casatorie....oricum la cati mai multi ani,impreuna pe drumul vietii!

Lillee spunea...

Erai blonda...Super mireasa, la fel si mirele. Foarte frumoasa rochita ta...frumos totul. Felicitari
Casa de piatra si multa fericire va doresc!

Veronica spunea...

Lillee, 7 ani am fost blonda. Stii ca nici cu voi nu mi-e rusine deloc. IAr rochia, e prima rochie pe care am vazut-o de cand m-am hotarat sa imi caut.
Multumesc de urari tuturor. La fel va doresc.

Ana-Maria spunea...

Uauuuuu...Vero draga , iti sta bine blonda...chit ca eu am mai vazut din pozele astea altadata...tot nu ma pot sa te admir si sa zic ca ai fost o miresuca frumoasa....Imi place simplitatea,fara zorzoane si alte sclipiciuri....hehehehehe...
Ce sa zic?Ai avut o nunta de neuitat , felicitari!
Din pacate eu nu voi da curs invitatie tale...pentru ca eu nu am poze de la nunta mea , ce a avut loc in 1995 si nici nu am amintiri placute legate de ea, iar cu mustacila traiesc in concubinaj , cum s-ar exprima unii...:))
Sa va iubiti mereu , dragilor...sunteti tare tineri si frumosi!:)

Veronica spunea...

Ana, multam mult. Cine stie ce va fi peste ani, poate imi vine iar dorul de blond :))) cum mi-a venit de nuanta inchisa.
Nunta....eu am vrut-o simpla ca deja eram arhi plina de mofturi, chichite si in fund, fite si alte acareturi de la nuntile la care fusesem. Si mi-am dat eu cu seama ca si lumea a fost multumita, mai putin soacra, dar ea are timp sa-i treaca. A fost seara noastra si ATAT!
Stii, cat timp e legalizat comcubinajul, asa cum ii zic unii, noi sa traim sanatosi si sa ne iubim. Ca nu o hartie face casnicia.
Moama ce le zic de la o vreme, zici ca am ditamai experienta in carca

Ana-Maria spunea...

:))))....noi nici macar concubinaul nu l-am legalizat:)))
Te tzuc!Io zic ca e bine ca le zici , chiar daca se mai gasesc unii sa se puna de-a curmezisul...:)))

Veronica spunea...

Nu di tini ziceam eu. Vorbeam de concubinajul din Romanica, cat timp e legalizat, adica nu te pedepseste legea, sa traim sanatosi :)))

Cris spunea...

Wow, ce frumos a fost totul, daaa şi tortul şi rochia... totuşi, nu văzui nicio jartea! :p

Să fiţi fericiţi!! :)

Cris spunea...

Ba daaa, am văzut-o până la urmă, soţul a fost învingătorul, normal. :))

Tivadar Emanuel spunea...

'apogeul domniei mele ' =))

Sa fiti fericiti si sanatosi!

Veronica spunea...

Manu multumim de urari. Doresc tuturor o casnicie plina de dragoste si iubire ca a noastra. Sa fii iubit

A apărut o eroare în acest obiect gadget